lørdag den 23. januar 2021

Skrivestatus 2020

 




Selvom jeg stadig (med to små børn og diverse) må kigge lidt langt efter store forfattermilepæle, så nåede jeg ikke destomindre også en ny milepæl i 2020. På trods af corona og alting. 


Hvad skete der i 2020:

Jeg udgav to papbøger den 16. juni 2020 - 'Tøj, du kan tage på ...' og 'Mad, du kan spise ...'. 

De fik en god lektørudtalelse (VIGTIGT! hvis man vil blive ved med at skrive papbøger i hvert fald)

Mine papbøger 'Tæl med vilde dyr' og 'Tæl med legetøj' kunne nu købes i Salling (ja, hvis man kan komme derind pga. corona)

De kunne også købes i alle de andre fysiske boghandlere, der har købt dem hjem, samt 'Dyr, du kan møde ...' og 'Farver, du kan se ...'

Jeg nåede også minimumskravet på biblioteksafgift i 2020 - yay for det, for det betyder at mine papbøger bliver indkøbt og læst. Yay!

Milepælen jeg nåede i 2020 var at få mit aller første forfatterhonorar udbetalt og selvom det virkelig er småpenge. Så var det bare virkelig fedt!


Hvad så med 2021:

Jeg arbejder pt på to nye papbøger og de vil forhåbentlig udkomme i 2021 på et eller andet tidspunkt. 

Forfatterhonorar og bibliotekspenge er måske i kortene til 2021 også. Men det er lidt svært helt at vide med sikkerhed, hvordan landet ligger efter corona. 

Jeg vil gerne tage flere fagbogskurser og har købt et par stykker som jeg skal granske i. 

Og så håber jeg - som altid - at få tid til at kigge på et større bogprojekt end papbægerne. 




SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig