torsdag den 18. februar 2021

8 lydbøger jeg ser frem til at lytte til





Jeg er kommet til at købe et Mofibo abonnement - ups. 

Jeg elsker lydbogsmediet for det giver mig mulighed for at læse mere end jeg normalt er i stand til fordi jeg kan lytte til bøger mens jeg er på farten eller laver mad/gør rent - eller basically hver gang jeg har ro omkring mig og laver andre ting. 

At lytte til en bog giver en anden oplevelse end at læse en bog for der er en anden person inde over oplevelsen som også er med til at formidle historien for dig. Det giver en anden oplevelse, ligesom det at se en film er en anden måde at få formidlet en historie på. Og jeg er vild med alle måder at få formidlet en historie på om det så er en film/tv-serie, lydbog eller en fysisk bog. 


Men jeg tænkte jeg lige ville dele de fem lydbøger jeg ser frem til at lytte til, måske til inspiration til selv at starte op med lydbøgerne, hvis du altså ikke allerede er fan. 















SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig