lørdag den 15. januar 2022

Bogudfordring 2022

Jeg har sat Goodreads læsemål til 60 stk. i år. Primært fordi jeg gerne vil skrive mere. Så det er læsemålet i år. Jeg ville også gerne lave et andet læsemål som jeg jo gjorde rigtig meget førhen og jeg havde lidt lyst til at kaste mig over det der florerede på instagram for lidt tid siden - 12 bøger valgt som anbefalinger fra 12 følgere. MEN jeg synes jo faktisk læsemål på 60 er ret lidt - for mig i hvert fald - så jeg havde ikke rigtig lyst til at læse 12 tilfældige anbefalinger, men mere 12 bøger fra min egen meget laaang tbr-liste.  

Så det er faktisk det jeg har valgt at gøre, jeg har selv besluttet 12 bøger jeg gerne vil læse i år og det eneste benspænd jeg har sat - er at det alle er bøger som er i en serie jeg er i gang med og som jeg håber at læse videre i iår (eller spin-off's som Once upon a broken heart er) - alle bøgerne er også engelske udgivelser - hvoraf nogen af dem er oversat til dansk. 


So here they are:











SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig