fredag den 4. februar 2022

Dét ser jeg frem til i 2022

I år virker ret lovende på tv-serie fonten med The Lord of the Rings tv-serien højt op min I NEED TO SEE list, men også den nye Game of Thrones serie håber jeg kan noget og ikke mindst Neil Gaimans The Sandmann håber jeg bliver stort. Men jeg ser også virkelig meget frem til Sanditon fortsættelsen, Bridgerton og selvfølgelig Outlander. 








Bogudgivelserne:

Jeg er faktisk lidt blank på hvad der udkommer på det danske marked, men der er et par ting som jeg ser frem til der udkommer internationalt: 


Lore Olympus: Volume Two (Lore Olympus, #2) af Rachel Smythe - 5. juli

Batman Vs. Bigby! A Wolf In Gotham af Bill Willingham (graphic novel) - 19. April

Dungeons & Dragons: Mindbreaker af Jim Zub (graphic novel) - 19. juli

Cursed (Gilded #2) af Marissa Meyer - 8. November

The Ballad of Never After (Once Upon a Broken Heart #2) af Stephanie Garber  - 27. September

Gallant af V.E. Schwab - 1. marts

Only a Monster (Monsters #1) af Vanessa Len - 22. februar

Three Kisses One midnight af Roshani Chokshi, Evelyn Skye og Sandhya Menon


De danske bøger jeg på nuværende tidspunkt kan komme på:

Af ild og vind af Julie M. Day

Døden kalder af Line Lybecker

Spektrum 5 af Nanna Foss

Det er bare en fase af Julia Lahme - 15. marts



Tv-serierne der bygger på bøger:

Bridgerton sæson 2  - 25. marts

Outlander sæson 6 - 6. marts

Sanditon sæson 2 - 20. marts

The Sandmann (Neil Gaiman) rygtet sommer 2022

House of the Dragon (George R.R. Martin) rygtet 2022

Shadow and Bones sæson 2 - rygtet 2022

A Discovery of Witches - sæson 3 - rygtet 2022

The Time Traveler's Wife - rygtet 2022

Lord of the Rings - Amazon Prime - 2. September 

(Og en film: Fantastic beasts 3 - 15. April)

(En anden film der er rygtet er Persuasion som også skulle komme sidst på året)



(datoerne er hvad der pt. er blevet meldt ud)

SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig