onsdag den 8. juni 2022

Summer seasonal reads + læseliste

 


(Obs! Nogle af de viste bøger er anmeldereksemplarer)



Jeg elsker som bekendt at læse sommerbøger om sommeren og vinter og julede bøger om vinteren. Jeg elsker når årstiden nærmest spiller en rolle i sig selv i bøger. Hvert år er jeg på jagt efter sommerbøger med masser af sommer i. Men jeg leder også efter bøger hvor helten tager på eventyr, roadtrip eller ud og rejse. Jeg er også altid i humør til at læse kærlighedshistorier om sommeren. 

Så det er hvad de næste måneder kommer til at handle om her på bloggen i min summer seasonal reads tema: Sommer, rejser, eventyr og kærlighed. 

Og jeg glæder mig helt utrolig meget. Jeg håber I har lyst til at være med. 


Jeg kommer også til at fejre et par ting i løbet af sommeren - med nogle giveaways. Blandt andet blogges 10 års fødselsdag og så en anden hemmelig ting som jeg har haft gang i, men mere om det senere. 

For nu til noget mere vigtig: 




Min sommerlæseliste:

Disclaimer jeg regner ikke med at nå at læse det hele, men det er de her bøger jeg ligene har kig på og har lyst til at læse i sommermånederne. Der er også anmeldereksemplarer iblandt.








































SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig