lørdag den 9. juli 2022

Summer seasonal reads - update #1

 (Obs! Nogle af de viste bøger er anmeldereksemplarer)


Jeg har haft travlt på det sidste. Lidt for travlt. Jeg elsker mit arbejde til skyerne, men når man begynder at arbejde i noget der ligner døgndrift, så bliver det for meget. Men heldigvis så er det lysnet igen og jeg begynder at se frem til ferie. Jeg glæder mig helt vildt til at få ferie. Til mig tid. Til familietid. Til læsetid. Til skrivetid. Det bliver SÅ godt. 

Så ja, det er ikke blevet til så meget bloggeri eller læsning, men lidt har jeg da fået læst fra min summer seasonal reads læseliste og her får I lige en update – som det aller første nu jeg igen er ved at kravle ud af mit travlhedshul. 



Bøger fra læselisten jeg har fået læst:










Bøger fra læselisten jeg mangler at læse:



































SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig