fredag den 7. juli 2023

Forfatterfotos




 

 

Jeg har fået taget nye forfatterfotos. Min bedste og ældste veninde Linna Grøn er fotograf og har været så sød, at tage billeder af mig. De gamle fotos var også over 10 år gamle. Upsi.

Jeg kan huske, da jeg fik taget dem. Jeg havde ikke udgivet nogen bøger endnu, men jeg havde bare det her behov for at få visualiseret hvem forfatteren i mig var. Jeg ved ikke hvorfor det føltes så vigtig, men jeg havde bare det her store behov for at se mig selv som forfatter, før jeg rent faktisk blev det.

Ironisk nok har jeg ikke i dag så travlt med faktisk at bruge ordet ‘forfatter’ på mig selv det viste sig, at det ikke var så meget titlen der betød noget for mig, men bare det at jeg rent faktisk fik lov til at skabe og skrive.

Tak Linna  <3

 

 

 

 

 

SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig