torsdag den 31. august 2023

STATUS på sommerlæsningen

I dag er officielt den sidste sommerdag, men forhåbentligt ikke den sidste varme dag vi har i år, for jeg føler slet ikke jeg har fået det ud af den her sommer som jeg gerne har villet. Og det er selvfølgelig hovedsagelig pga. flytningen, og den var også årsagen til at jeg fik læst flest fra min sommerlæseliste EFTER min ferie frem for under min ferie. 

Jeg fik læst halvdelen. Og måske ikke så overraskende så var det alle dem med sommertema og med lyse og glade bogomslag. Jeg har stadig rigtig meget lyst til at læse de andre seks men jeg tænker de også egner sig ganske fint til efterårslæsning. 


BØGERNE JEG FIK LÆST 





Den mest skuffende bog var faktisk 'De lyse nætters begyndelse' af Jenny Colgan. Jeg ved ikke helt hvorfor, men jeg var slet ikke i humør til den og fandt den mest af alt kedelig. Dernæst var det 'Sommer i Applemore' af Rachael Lucas. Den fangede mig lige lidt mere end Colgans, men var stadig lidt en flad oplevelse. 

Den absolutte bedste læseoplevelse var til gengæld Brandon Sandersons 'Tress og the Emerald Sea'. Nøj, den var virkelig fed. 

Den der gav mig bedst summer vibe var Morgan Matsons mellemtrinsbog 'The Firefly Summer'.




BØGERNE JEG IKKE FIK LÆST




SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig