tirsdag den 3. oktober 2023

Status på Goodreads-årslæsemålet

Er du på Goodreads? Hvis ikke, så kan jeg virkelig kun anbefale det. Der er rigtig mange bøger registreret – også de danske – så man kan nemt holde overblik over sin læsning. Enten ved at logge hvad man gerne vil læse, har læst eller i øjeblikket er i gang med at læse.

Det har jeg gjort siden 2012 og det har bare været guldværd, når jeg har skulle gå tilbage og huske en bog, som jeg har læst.

Jeg bruger altid Goodreads årslæsemål og omkring nytår sat jeg den til 40 bøger, velvidende at jeg nok helt sikkert ville sætte den op til 60, men jeg ville helst ikke sætte den til 60 fra starten af, for jeg ville gerne have fokus på at jeg også skulle skrive bøger.

Men puha, nu siger den selvfølgelig at jeg er 7 bøger bagud. Jeg er også spændt på om jeg kan nå at læse 22 bøger på de sidste tre måneder af året. Wish me luck.

Hvis du har lyst til at følge med i hvordan det går, så kan jeg føles på Goodreads her

Her kan du følge med i alt hvad jeg læser og hvilken rating jeg giver bøgerne. 

 

Årets bedste læseoplevelse indtil videre:

Der er særligt to bøger som jeg tror kommer til at stå i top 3 af hele årets bedste læseoplevelser, nemlig Fourth Wing af Rebecca Yarros og Tress of the Emerald Sea af Brandon Sandersson. De har begge to været helt utrolig gode og underholdende læseoplevelser. De har været fantasifulde og all the feels.

 

 


 


SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig