fredag den 3. november 2023

Min TBR for resten af året

Goodreads fortæller mig (ud fra mit selvvalgte læsemål) at jeg skal nå at læse 12 bøger mere i år. Seks bøger over to måneder. Ja, det burde jo kunne lade sig gøre, også selvom jeg normalt ikke læser så meget i december, og netop påbegyndt Nanowrimo i november. (National writing month). Og der er 77 andre ting jeg godt kunne tænkte mig at fuldføre inden vi går ud af 2023, MEN læsningen skal prioriteres. Ellers vil den gå i glemmenbogen og derfor har jeg lavet en lille liste over bøger jeg godt kunne tænkte mig at få læst/læst færdig i resten af 2023.

Og jeg vil holde mig selv op på det ved at lave et par status-opdateringer over hvordan det kommer til at gå, for jeg tænker også nogle af bøgerne vil blive skiftet ud med julebøger, for dem har jeg jo slet ikke fået dannet mig et overblik over endnu.

 

Her er bøgerne jeg drømmer om at læse færdig i resten af 2023:






Jeg er i gang med at læse Druidens kald, Evergreen, Impossible creatures og The Marvellers. Og så vil jeg vældig gerne læse fortsættelserne Cursed Crown og Iron Flame. Once upon a broken heart er en genlæsning. Jeg bliver simpelthen nødt til at læse den nu hvor jeg har fået afsltuningen af serien, for jeg husker den ikke for godt.

SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig