torsdag den 30. november 2023

Update: TBR for resten af året

Det går stille og roligt fremad med at nå mit selvvalgte Goodreads læsemål, og jeg er ret optimistisk omkring at nå det. 

I mit forgående indlæg havde jeg sat en læseliste for ,hvad jeg gerne ville nå at læse resten af året – den kan findes her – og ja, indtil videre er det kun lykkes mig at få læst én af de bøger på min læseliste, men det er ret typisk mig, jeg har det med at kaste mig over hvilken som helst bog der ligger foran mig. Men planen er stadig at jeg vil læse nogle af de bøger snart, men måske bliver det først i starten af næste år. 


Sådan ser status ud indtil videre:

Og det beskriver jo meget godt hvad jeg godt kan lide at læse: fantasy, kærlighed, feelgood og efter årstiden.



SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig