søndag den 4. september 2016

10 boglige ting i september

Hold da op. Blev det allerede september! Tiden flyver afsted og det gør alle ens planer også. Men siger man ikke også at livet sker mens man har travlt med at lægge planer? :0) I det ligger næsten at man så slet ikke bør lægge nogen planer, men det kan jeg nu slet ikke lade være med, for jeg elsker at have noget godt at se frem til. Og jeg tror at hvis man nogensinde skal have opfyldt sine drømme og ønsker så må man også bevidst 'bevæge' sig i den retning.

Denne liste er dog mere fyldt med små skønne ting jeg gerne vil eller ting jeg skal i september og jeg glæder mig, for september ser allerede fantastisk ud.



I september skal jeg:

... deltage i #septemberbøger udfordringen på instagram





... til bogbloggertræf! YAY! Billedet er fra sidste års bogbloggertræf


... læse bøger fra min efterårslæseliste


... lave en vlog (både fordi jeg gerne vil vise fire særligt skønne bøger frem på bedste vis og fordi jeg har fået et bedre kamera så man nu måske ligefrem kan høre hvad jeg siger ;0))


... til et andet spændende arrangement i Odense med Julie Kagawa. Det bliver stort! (Hun har blandt andet skrevet Talon serien)






... tage flere 'personlige' billeder til bloggen (helt tilbage her snakkede jeg om at min blog måske trænge til et mere personligt præg, men jeg er aldrig helt tilfreds med billeder af mig selv, så det er lidt en kamp - så måske jeg starter med de der billeder hvor mit hoved er gemt væk bag en bog. ;0))


... købe de tre nye Pottermore bøger der udkommer 6. september


... gerne læse to bøger om det at skrive - gerne fra den her liste


... begynde en afternoon tea tradition og endelig få brugt alle mine bøger om emnet (min mand og jeg har aftalt at vi en gang om måneden holder en lille afternoon tea hjemme så vi rigtig kan sidde og snakke om alt mellem himmel og jord - og nyde scones, te, kager, fingersandwichs og måske nogle gange lidt champagne - what's not to like) Vi tager første gang i dag - fordi jeg har flere af disse tilbage fra barnedåben og de skal jo guffes:






... hoppe begejstret når jeg får Shadow Queen - Skyggernes dronning i hænderne - mere om hvorfor kommer på bloggen senere. ;0)




SHARE:

6 kommentarer

  1. Det lyder fantastisk med afternoon tea! Jeg vil med!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er sjovt det er der rigtig mange der gerne vil. Man skulle næsten starte sin egen afternoon tea salon op. Åh ja sikke en drøm, men nok ikke særlig realistisk - slet ikke med alle de andre ting jeg gerne vil. ;0)

      Slet
  2. Jeg kan godt lide din udfordring mht. afternoon tea tradition - det lyder hyggeligt :-)


    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikke, så får jeg måske også min lyst styrret i køkkenet en gang om måneden. :0)

      Slet
  3. Woohu - Vi ses til både Kagawa-arrangementet og Bogbloggertræf så! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Wiiiii ... fedt! Glæder mig til at se dig igen! :0)

      Slet

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig