fredag den 6. april 2018

Farvel marts, goddag april





Det lavede jeg i marts:

Kom jeg ikke til Bologna international book fair som ellers var planlagt. Lort! Lort og lort.

Jeg missede faktisk også et par andre arrangementer, blandt andet et hos Arnold Busck i Aarhus med Gyldendal ung og deres udenlandske forfatter, Sebastien de Castell.

Har jeg fået mig en pakketyv - altså en person nær min bopæl der stjæler pakker fra DAO (fordi de er de eneste der hænger dem på døren)

Men der skete heldigvis også et par positive ting i marts, som at jeg f.eks. gæstebloggede hos plusbog her og indlægget har været delt 30 gange. YAY!

Og jeg har omrokeret lidt i biblotektet og besluttet at smide de bøger jeg aldrig får anmeldt væk fra mit bibliotek. Guderne skal vide at jeg har rigeligt købte bøger til at fylde mit hjemmebibliotek, så det duer ikke at anmeldereksemplarer som jeg har fået sent fra forlag i gave fylder det hele. Så jeg har været i gang med en slags forårsrengøring i mine bøger, og det er på tide at få luet lidt ud i det. 







Det ser jeg frem til i april:

Til ikke at være syg. Er det muligt? Det vil jeg i hvert fald sætte pris på, jeg synes jeg har været nok syg her i starten af 2018.

Jeg skal et smut til København med min mand og vi skal male byen lyssegrøngul og til koncert, shoppe og i boghallen og alt muligt andet. Og jeg glæder mig!!

Skal jeg til arrangement med Poltikens forlag og en af deres udenlandske forfattere

Holde min søns 2. års fødselsdag

Nyde de lysestunder med hvidvin og en god bog

Følge med når Dewey read-a-thon rammer bogbloggerland. Deltager ikke selv i år.


SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig