lørdag den 26. januar 2019

Mens vi venter på Game of Thrones ...


Ja, der er grænser for hvor ofte vi kan gense den her trailer - det dækker ligesom ikke behovet for at få et Game of Thrones fix ligenu og her!








Ja, ventetiden er svært. Jeg glæder mig simpelthen så meget! Samtidig er det også ret vemodigt, for jeg vil egentlig helst ikke have, at det hele allerede slutter - det måtte gerne have været lidt længere.

Men hvad skal man så forsøde den kære svære ventetid med?

Herhjemme har vi snakket om at gense alle sæsonerne inden sæson 8 rammer til april, men det kan også blive svært at nå. Nu må vi se.




To bøger som jeg har læst og som jeg helt sikkert anbefaler som et Game of Throne fix:

Ild og blod af George R. R. Martin - læs min anmeldelse af bogen her





Der er jo næsten ingen bedre anbefaling end forfatteren bags egne bøger. Og Ild og blod er virkelig god - og så foregår den i samme verden som tv-serien. Men, det er helt sikkert ikke den samme type bogen, den her historie er mere en slags Silmarillion for Song of Ice and Fire verdenen.



Væddermændenes nat af danske Tobias Stenbæk Bro - læs min anmeldelse af bogen her







Væddermændenes nat minder rigtig meget om Game of Thrones verdenen og det er også uden tvivl det bedste danske skrevet fantasy jeg har læst til dato, så det vil efter min mening være et super gameofthrones fix.


TIP: Kig forbi min instagram i morgen hvor jeg laver en giveaway, hvor man lige præcis kan vinde den her bog!





Hvad overvejer jeg selv at læse:

Snigmorderens lærling af Robn Hobb

Den halve konge af Joe Abercrombie

Genlæse Ringenes Herre




(Nogle af de nævnte bøger har jeg fået som anmeldereksemplarer)


SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig