mandag den 4. marts 2019

Farvel februar, goddag marts

Jeg kæmpede lidt med min læsning i februar. Jeg er normalt rigtig god til at læse flere bøger af gangen, det er ikke noget der genere mig faktisk tværtimod. For der er altid noget jeg læser som jeg har mere lyst til at læse end andet - på forskellige tidspunkter. Men denne måned havde jeg lyst til at læse det hele på en gang. Jeg havde og har stadig, gang i rigtig mange bøger, som jeg ikke vil ligge fra mig. Når jeg samler en bog op, så savner jeg de andre. Hvis jeg ligger den fra mig, så savner jeg også den. Yes, bookworm problems I know.

Februar synes at være fløjet afsted og vi er nu officiel i forår og det har vi allerede kunnet mærke. Jeg har sågar haft holdt frokoster udenfor uden overtøj to af dagene på arbejdet i sidste uge.



Det skete i februar:


Jeg læste et seriøst godt tystys manus, som stadig sidder i mig her næsten en måned efter.

Jeg var i teateret og se Leonora Christina musicalen og det gav mig lyst til at forsøge mig med Jammers minde

Byggetanker har fyldt en del i februar og arbejdet, så de to ting har taget en del af min læsetid.









Det vil jeg gerne i marts:

Jeg vil vildt gerne se den nye live-action Dumbo i biografen

Nyde det blomstrende forår

Tage på inspirationsseminar med bedste kollega

Kigge på min litterære bucketliste som vidst trænger til en opdatering

Filme nogle flere vlogs - det er alt for langt tid siden

Sende nye projekt afsted til tryk

Og så læser jeg allerede nu på to tystys manuscripter

Jeg forudser også at marts bliver en travl arbejdsmåned, det plejer den oftest at gøre, fordi der lige er en boglig højsæson før sommerferien.

Og sidst men ikke mindst så vil jeg gerne, skrive, skrive, skrive og skrive



SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig