lørdag den 2. marts 2019

Læsestatus februar 2019


(OBS: Nogle af de viste bøger er anmeldereksemplarer)


Februar har virkelig stået i kærlighedenstegn her på bloggen - og sorry hvis du ikke er så meget til den genre og har følt dig bombaderet alt for meget. Normalt plejer jeg gerne at blande anmeldelser så samme genre ikke klumper sammen. Men jeg havde også virkelig meget lyst til at læse kærlighedshistorier her i februar - så jeg håber I bærer over med mig.

Jeg fik læst fem bøger færdig i februar, og selvom det lyder som ret lidt - for mig, så har jeg faktisk også læst et tysttys manus og jeg er rigtig langt i mange andre bøger.




Månedens læsning:

Bare en chance (WAGs #1) af Elle Kennedy og Sarina Bowen
På vej med Sophie af Line Lybecker
Alt hvad jeg ved om kærlighed af Dolly Anderton
Pride and Prejudice af Jane Austen - a book to table edition
Snigmorderens lærling af Robin Hobb




Månedens anmeldelser:

Jeg ser dig af Michella Rasmussen
Mit år af Mette Holm
Life and Death (Twilight #1,75) af Stephenie Meyer
Cold-Hearted Rake #1 af Lisa Kleypas
Lucky in Love af Kasie West
Bare en chance (WAGs #1) af Elle Kennedy og Sarina Bowen
Marrying Winterborne (The Ravenels, #2) af Lisa Kleypas
På vej med Sophie af Line Lybecker
Saga Deluxe Edition, Volume 1 af Brian K. Vaughan
Pride and Prejudice af Jane Austen - a book to table edition
Snigmorderens lærling af Robin Hobb




Månedens skriveindlæg:

Skrivestatus 2018




Månedens tema og læselister:

Kærlighedsbøger jeg gerne vil læse i februar
Min top 10 yndlings kærlighedsromaner








Update på Kærlighedslæsningen i februar

Jeg lavede en lille kærligheds tbr liste i februar og i den forbindelse lovede jeg at update jer om hvordan det gik. So here goes:



Bøgerne jeg nåede at læse i februar:







Bøgerne jeg stadig er i gang med:








Bøgerne jeg ikke fik startet på: 


SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig