torsdag den 6. juni 2019

Farvel maj, goddag juni 2019

Jeg har for længst opgivet at følge med i det her år, men af den årsag, så er det faktisk meget rart at lave de her lister og den på min anden blog, for så kan jeg alligevel godt se at tiden nu nok er gået med et eller andet.


Det her skete i maj:

Politiken interviewede mig i forbindelse med 'Ugens omslag', som var Roser og violer af Gry Kappel Jensen, det kom både i avisen og online - og det kan ses her hvis man har adgang. Det er noget med at man har gratis adgang her i valgperioden, hvis man melder sig til.

Jeg fik endelig hængt min nye super fine lysekrone op i hjemmebiblioteket

Jeg var til Roser og violer arrangement med Turbine, hvor Gry Kappel Jensen fortalte om sin bog og jeg hyggede mig med en række andre bogbloggere. Men det kan du læse mere om her

Så jeg sidste afsnit af Game of Thrones og jeg er en af dem der efterlades skuffet

Fik min Owlcrate box og den var så god at jeg muligvis bestilte juni boksen også

Modtog jeg den samme bog, Finale af Stephanie Garber, tre gang - yes, jeg havde forudbestilt den tre gang, og de er alle tre liiige lidt forskellige fra hinanden og den lange forklaring på det kan du finde på min instagram profil her

Købte jeg et nyt Harry Potter brætspil - Harry Potter Miniatures Adventure Games.



 





Hvad jeg gerne vil / skal i juni:

Jeg skal til sommerfest med arbejdet

Jeg starter på min sommerlæseplan

Håbe at min stemme er gået lidt mere i orden, så jeg kan begynde at filme en masse vlogs

Jeg skal se Big Little Lies sæson 2 på HBO Nordic

Hvis jeg kommer i biografen er jeg interesseret i både at se The Bookshop og X-men: Dark Phoenix

Jeg holder 8 års jubilæum for Skrivepulten og afholder i den forbindelse også en stor giveaway

Jeg er blevet inviteret til LitteraturXchange i Aarhus og jeg håber at dykke ned i så meget som muligt, men satser især på at se Helle Helle, Mathilde Walter Clark og Siri Hustvedt. Og så ville jeg vildt gerne have været til afternoon tea med Brontë søstrene eller Jane Austen som tema, men begge dele er desværre allerede udsolgt. Det fede ved festivallen er også at der er fokus på mange forskellige landets litteratur, så det tænker jeg også jeg vil kigge lidt på. Hvis I er interesseret så kan I finde hele programmet her






SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig