fredag den 3. januar 2020

Farvel december 2019





I december røg en del af energien igen og jeg havde måske også lidt travlt med alle mulige og umulige andre projekter jeg gerne ville nå, så bloggen lagde alt for stille. Men måske er det hvad der sker når man i november presser sig selv til at blogge dagligt - der var ingenting at give i december.

Alligevel fik jeg læst seks bøger i december så det har ikke været helt skidt.




Det fik jeg læst i december:

40 ting du skal vide om din fødsel af Cana Buttenschøn
Begge Sider af Nicklas Bendtner og Rune Skyum-Nielsen
The Magic Order, Vol. 1 af Mark Millar
The Illustrated World of Tolkien af David Day 
Fårking gravid af Sofie Linde




Det skete i december:

- jeg var så heldig at få lov at testlæse Forglem mig ej, af Gry Kappel Jensen

- jeg gik på barsel

- jeg julehyggede max

- holdt lidt uplanlagt fri fra bloggen




Mine december anmeldelser:




Andre indlæg:

Bookmate anmeldelse

SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig