torsdag den 13. august 2020

Sommerlæsning 2020 - update 2


Det her er anden update af min sommerlæsningsliste og du kan se min første update her. Du kan læse om hvad jeg valgte at læse og hvorfor lige her











Som I nok ved fra sidste indlæg, så har jeg hold sommerferie med familien i fire uger og der er der ikke blevet til så meget bloggeri - ej heller læsning, og desværre slet ingen vloggeri. Lidt har jeg dog fået læst og jeg er som altid i gang med alt for mange bøger på en og samme tid. Her er hvordan status ser ud siden sidst:







Bøger jeg har læst fra sommerlæselisten siden sidst:


 


 

Bøger fra sommerlæselisten som jeg er i gang med:











Hvad der er tilbage på min sommer to be read udfordringsliste:






2 sommertema bøger







1 bog med Jane Austen vibes








1 bog i en igangværende serie

 




1 fagbog





1 bog om at skrive






2 nye fantasyserie bøger

Status: 1 læst, 1 tilbage







2 græsk mytologi bøger






2 højaktuelle bøger

Status: 1 læst, 1 tilbage





1 humoristisk/feel good bog

Status: Done







3 graphic novels

Status: Done














SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig