tirsdag den 2. marts 2021

Bøger læst januar og februar 2021

 

(OBS! Nogle af bøgerne på billedet er anmeldereksemplarer)


Jeg fik læst 8 bøger i januar og februar (9 hvis man tæller betalæsning med - og langt flere hvis vi tæller børnebøger læst for ungerne med). Og det er jeg egentlig ok tilfreds med fordi tre af bøgerne har været rene murstensromaner. 


Bøger læst: 

Because of Miss Bridgerton (Rokesbys, #1) af Julia Quinn
Mit arbejde af Olga Ravn
Troubled Blood (Cormoran Strike, #5) af Robert Galbraith
Margrete I af Anne Lise Marstrand-Jørgensen
The Infernal Path (Rat Queens #6) af Kurtis J. Wiebe
Midnight Sun (Twilight, #5) af Stephenie Meyer
Wonderscape af Jennifer Bell
Tilly and the Bookwanderers (Pages & Co. #1) af Anna James


Indlæg i januar og februar: 


BLOGSTATUS 2021

BOGUDFORDRINGSSTATUS 2020

SKRIVESTATUS 2020

BRIDGERTON-BØLGENMARGRETE I

8 LYDBØGER JEG SER FREM TIL AT LYTTE TIL

BØGER OG FILM JEG SER FREM TIL I 2021

EPISKE KÆRLIGHEDSHISTORIER


Det skete i januar og februar:

Absolut ingenting aka lockdown

Okay, jeg har haft fødselsdag

Jeg har skrevet lidt om film jeg har set på det sidste her og tv-serier her

Og så har jeg lavet en masse skønne bogprojekter på mit arbejde

Og ikke mindst sendt et par stykker af mine egne papbøger til tryk. Yay.






SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig