onsdag den 26. september 2012

Gæt hvad jeg skal i morgen...

... jeg skal simpelthen møde J.K. Rowling! Jeg har aldrig været typen der har været fan af nogen hverken musikkunstnere eller filmstjerner. Men jeg er sikker på jeg bliver TOTAL starstruck i morgen. Det vil jeg faktisk vædde med at jeg gør.

Godt nok taler vi kun om de 5 sekunder det tager for hende at signere hendes bog, men alligevel.... Det er noget SÅ stort for mig. Jeg glæder mig så frygteligt meget. J.K. Rowling er SÅ super en inspirerende person, med en fantasi der overgår alle andres. Hun er så dygtigt og jeg glæder mig til at læse hendes nye bog.

Jeg skal nok komme med en detaljeret beretning om de 5 sekunder. Jeg siger nok noget i retning af.... gahh.. blar...:0)

Dagen efter har min forlovede og jeg planlagt og se Harry Potter studiet, og ellers bare lave min all time favorit thing, nemlig at shoppe efter bøger. :0) Så det bliver bare en helt fantastisk forlænget weekend for mig.

Hvis du ikke kan vente så længe med at høre om arrangementet med J.K. Rowling, så kan du faktisk følge det live her: http://www.youtube.com/southbankcentre. Arrangementet begynder kl. 19.30 uk tid, dvs kl. 20.30 dk tid.

SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig