søndag den 27. oktober 2013

This week #23

Den her uge har været helt sindssyg. Jeg er næsten lige kommet hjem fra en weekend med World show for katte, som led i mit arbejde som redaktør på Kattemagasinet.

I ugen har jeg også været ved udgivelsesarrangement hos Gyldendal. Haft første møde med Læsegruppen. Og haft en masse i gang med jobsøgning, samtaler, telefonsamtaler, mailing mv. Så har jeg haft en masse småopgaver, der hastede. Skøn uge hvor der er en masse ting der er faldet på plads, men også meget hektisk. For jeg ville gerne have været til møde med skrivegruppen også, men det kunne desværre ikke lige passe ind. Øv.

Og og og... jeg har fået drukket julete for første gang i år! Yay! Jeg er stor fan af julete, kan i godt høre. ;0)

Desværre ikke tid til skrivning, men nu er der snart NaNoWriMo så jeg er ved godt mod.




Ugens læsning

Den 5. bølger starter langsomt ud, og jeg havde virkelig ingen forventning til bogen, selvom den er så hypet. Men jeg er ikke så god til bøger om rumvæsner. Men det må jeg altså æde igen, for ligenu er jeg kun positivt overrasket.

Jeg kunne ikke vente på Allegiant kom med posten, så jeg læser den på ebogslæser. Det er lidt åndssvagt at købe den to gange. Men det er jo den længe ventede slutning!!

Halo er en noget religiøs englehistorie. Frem for alt, så er den bare meget sød. Og jeg er bange for jeg har forudset slutningen. Seriøst... så har jeg et problem med tankegangen om at engle ikke må elske dødelige. Øhh.. de har en mission om at verden skal være mere elskelig. Øhh.. hvordan tror de lige de vil opnå det hvis ikke de selv må elske mennesker eller få dem til at elske? Så jeg er sikker på slutningen på serien er sådan noget med at hovedpersonen gjorde lige præcis det rigtige. Nå.. nok diskussion om den. ;0)

Forrådt. Hmmm... er stadig lidt i tvivl om hvad jeg synes om serien. Vender lige tilbage....

Venom. Ditto.



Ugens links

Christian Grey er nu blevet castet... jeg ved ikke helt.. hvad synes i? Måske i kan huske ham fra serien Once Upon A Time?
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig