onsdag den 4. december 2013

Boy Nobody anmeldelse

Boy Nobody

Forfatter: Allen Zadoff
Serie: Boy Nobody #1
Målgruppe: Unge/YA/alle
Udgiver: Gyldendal

Tak til Gyldendal for anmeldereksemplaret

Tjek også Gyldendals facebook side, med bøger for unge ud.














Zach er Boy Nobody - en ung fyr uden navn og uden historie. Kidnappet som barn af 'Programmet' og uddannet til soldat. Zach er 16 år. Han kan dræbe et andet menneske og vende sig om og gå. Nu bliver han flyttet rundt i USA for at udføre sine missioner, ofte med ordre om at dræbe. Zach kender ikke til at føle frygt, sympati eller vrede. Indtil en særlig mission bringer minder op til overfladen. Fra nu af holdes der skarpt øje med ham, for måske er han klar til at sabotere hele Programmet.  


Jeg var meget spændt på Boy Nobody for jeg havde ikke hørt om den før jeg så at Gyldendal ville udgive den. Nogle gange så viser sådan nogle overraskelser sig oftest at være positive. Det var også tilfældet med den her bog. Den var helt fantastisk.

Den var anderledes, spændende og helt forrygende. Der er masser af aktion og karakterne er så interessante og ikke mindst også skønne anderledes, at bogen nærmest læser sig selv. Jeg havde dog håbet på et mere kompliceret plot tvist. Jeg synes der var nogle enkelte ting der var lidt for nemme at regne ud, men der var da heldigvis også noget jeg ikke havde regnet ud.

Det jeg bedst kan lide ved bogen, er at den er så godt gennemtænkt som den er. Man kan mærke at der virkelig ligger meget energi i bogen.

Alligevel er den en ting ved bogen jeg ikke helt ved hvad jeg synes om endnu, men det kan kun resten af serien vise mig. Jeg ved nemlig ikke hvad jeg skal synes om slutningen. Forstå mig ret, slutningen hænger fint nok sammen, men jeg har virkelig svært ved at finde ud af hvad jeg synes om den.
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig