mandag den 16. december 2013

Christmas Catch juleanmeldelse

Christmas Catch

Forfatter: Chelsea M. Cameron
Serie: The 12 NA's of Christmas
Genre: Realisme Romance
Målgruppe: New Adult


Serien som bogen er en del af, er en serie skrevet af 12 forskellige forfatter om 12 forskellige New Adult julehistorier. Så den er altså ikke en del af en serie som fortsætter historien i bogen.

















Two years ago, when Ivy Emerson bailed from the tiny fishing village she’d grown up in to go to Columbia, Sawyer McCallister was the only thing she was sad to leave behind, and she still didn’t look back. But when her mother guilts her into coming home for Christmas, she crashes headfirst into Sawyer, who’s also returned after being away.


Det her var en rigtig skøn julehistorie der underholdte mig fra første til sidste side. Siderne vendte nærmest sig selv. Christmas Catch var godt skrevet og Chelsea M. Cameron er rigtig god til at opbygge tension mellem to mennesker. Ivy og Sawyer var tilmed helstøbte og fantastiske at følge. Og vigtigst i alt - i en kærlighedshistorie: de passer fantastisk sammen.

Slutningen var ikke særlig overraskende, men det lover den eller ikke. Jeg synes det var den perfekte juleslutning. Happy og perfekt.

Selvom handlingen kunne foregå på alle andre tidspunkter end i juletid, kom jeg stadig meget i julehumør af at læse bogen. For bogen fokuserer også på familie på godt og ondt, præcis ligesom julen.

Jeg synes faktisk det var lidt befriende at læse noget NA. Det er en god mellemting mellem voksen litteratur og YA. Og bogen har faktisk påvirket mig til at næste års bogudfordring skal have noget NA i sig.

Så bogen var en behagelig overraskelse for mig og helst sikkert på top 5 af julebøger jeg har læst indtil videre. Skøn romance.
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig