søndag den 18. juni 2017

Skrivetip anbefaling: Writer Unboxed

I forlængelse af min anbefaling af Skrivekrampe.dk, vil jeg i dag anbefale en anden skrivetip side. Denne gang en engelsk en af slagsen. Nemlig Writer Unboxed.







Writer Unboxed er en side skrevet af etablerede engelsk-skrivende forfattere, der jævnligt skiftes til at skrive tip og anbefalinger på bloggen. Det siger sig selv at når forfatterne er godt etablerede og har flere udgivelser bag dem, så ved de altså hvad de snakker om.

Jeg følger konstant med og selvom det ikke er alle indlæg jeg får læst (langt fra, gid jeg gjorde), så har jeg altid stor lyst til at læse dem alle. Jeg synes virkelig man skal kigge langt efter 'fylde-indlæg', ja jeg vil vove den påstand, at de ikke findes på den her side. De kører løbende 'Flog a Pro' indlæg, som jeg faktisk synes er lidt genial. Vi får som læser serveret et kort tekststykke - det tekststykke som er det en forlægger måske når at se af bogen før han/hun afviser eller antager bogen - og så skal vi som læser så vurdere om vi ville have lyst til at læse videre. Og via afstemning kan man så se hvad andre mener.

Som forfatterspirer er det et must med lidt info-indspark hele tiden. Eller ja det er det jo for alle forfattere - ikke kun de grønne. Det kan altid kun betale sig at blive klogere og dygtigere.
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig