søndag den 5. august 2018

Min sommerlæsning 2018 - update 2

Missede du første update på min sommerlæsning? Så kan du finde den lige her








Min sommerlæsning fra 16. juli til og med 31. juli





Selve læsningen: 

Nu er jeg officielt startet på min sommerferie, hvilket betyder mere udenfor læsning. Men det antal jeg formår at få læst har ikke været så tiltagende, fordi vi i den første uge af vores ferie har været ude og lave en masse og bare nydt at være sammen.



Lidt om de bøger jeg har læst: 

Igen føler jeg mig heldig i valg af læsestof i disse 14 dage. Jeg må efterhånden være ret god til at stoppe bøger jeg vil elske, for jeg oplever mere og mere sjældent at jeg har lavede ratede bøger. Sommerbogen var til tider lidt for krævende for mit humør, A Court of Frost and Starlight var hyggelig, men den måtte faktisk godt have været kortere. Det er en ret lang 'hygge' novelle. Inferno irriterede mig en smule indimellem - mest hovedpersonen. Men alle bøgerne kommer op på fire stjerner eller derover, så det er ikke så tosset.



Sommerstemning / sommervibe i bøgerne indtil videre:

Der er kommet mere sommerstemning over bøgerne i denne omgang - på trods af at jeg også har læst bøger med isende titler som: Lagt på is og a Court of Frost and Starlight - så fandt jeg sommer i Sommerbogen og Since you've been gone.















Læsevlog: 










I gang med:







Læst indtil videre (og siden sidste update):







Læst, men som ikke var en del af den oprindelige sommerlæseliste:










Stadig tilbage på sommerlæselisten:










Tilføjelser til sommerlæselisten:









SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig