fredag den 3. august 2018

Farvel juli, goddag august

Juli bragte det bedste læsevejr og den bedste sommer. Juli gjorde mig mere solbrun end jeg nogensinde har været  - primært fordi jeg ikke kunne blive brun i en lang periode i mit liv - så egentlig siger det ikke så meget.













I juli …

 … holdte jeg ferie med nogle af mine abolutte yndlingsmennesker

… læste jeg fra min sommerlæseliste og vloggede omkring det

… generelt har jeg lagt mange flere videoer på min youtube kanal end jeg normalt gør og jeg nyder rent faktisk helt vildt meget at lave videoer. Og jeg elsker selv at se andres. Men rigtig mange af jer ser dem ikke, og en af grunden kan måske være fordi jeg ikke har været særlig god til at være konsekvent eller ligge andet op end bookhauls. Det vil jeg gerne give et forsøg, men hvis I alligevel ikke gider det efter forsøget, så kan det godt være jeg dropper videoerne. Men jeg håber rigtig meget, at I har eller får lyst til at se med i løbet af de næste par måneder hvor jeg giver det et skud.

… sendte jeg bøger afsted til glade vindere af min giveaway.

… klappede jeg begejstret i hænderne over det smukke vintage minis boxsæt

… begyndte jeg at opdatere min anden blog lidt mere normalt igen









I august vil jeg …


… holde det sidste sommerferie, forhåbentlig med lige så heldigt vejr som vi har haft indtil nu

… holde bryllupsdag

… vende tilbage til arbejdet igen, hvilket også betyder et helt nyt sted at sidde. Vi har nemlig flyttet lokale, så det er jeg spændt på om jeg husker når jeg går ind i bygningen, eller jeg automatisk går hen til min gamle plads. Det skulle ikke undre mig.

… fortsætte med sommerlæsning-vlogs og lave lidt andre. Måske en bookshelf tour?

… skrive endnu mere i resten af min ferie

… hvis mulighed for biograf, så skal jeg se The Darkest Minds, eventuelt Lykke Per. Man bør jo nok støtte op når det ser ud til de endelig laver en god dansk film. Ja, jeg er ikke så meget til nyere danske film.
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig