onsdag den 1. august 2018

Læsestatus juli 2018





12 fantastiske bøger har jeg læst i juli måned. Det har været en forrygende læsemåned, jeg føler at jeg er strøget gennem den ene bog efter den anden, på trods af at 12 bøger nødvendigvis ikke er meget. Jeg tror bare det er fordi jeg er ude og lave en masse forskelligt og når jeg så endelig har tid så sætter jeg mig ned med en bog i længere tid af gangen.





Månedens læsning:

The Worm and the Bird af Coralie Bickford-Smith
The Little Mermaid and Other Fairy Tales af H.C. Andersen
Rejsen til Falkien (Izola #1) af Christina Bonde
Alt eller intet af Simona Ahrnstedt
En moderne familie af Helga Flatland
One Small Thing af Erin Watt
Førsteelskeren af Leonora Christina Skov
Lagt på is (Off Campus #2) af Elle Kennedy
A Court of Frost and Starlight #3,1 af Sarah J. Maas
Sommerbogen af Tove Jansson
Since You've Been Gone af Morgan Matson
Inferno #5 af Julie Kagawa





Månedens bedste læsoplevelse:

Der har været virkelig mange gode. The Little Mermaid var en sjov og anderledes læseoplevelse med bogens interaktive elementer. One Small Thing var en enormt positiv overraskelse.




Månedens mest skuffende læsning:

Inferno




Månedens smukkeste coverdesign:

The Worm and the Bird og The Little Mermaid and Other Fairy Tales men jeg er også helt vild med fotoet på Førsteelskeren. Rejsen til Falkien er også virkelig super fin.




Månedens mindst tiltalende coverdesign:

Selvom det ikke er grimt, så er de andre bare pænere: Inferno






Månedens anmeldelser:

The Little Mermaid and Other Fairy Tales af H.C. Andersen
Rejsen til Falkien (Izola #1) af Christina Bonde
Ond vilje - Darkest Minds #1 af Alexandra Bracken (genlæsning)
Alt eller intet af Simona Ahrnstedt
Brdr. Price
One Small Thing af Erin Watt
Platters and Boards af Shelly Westerhausen




Månedens temaer:

Bedste bøger læst i første halvår af 2018

Farvoritforfatter: Leonora Christina Skov

Min sommerlæsning 2018 - update 1




Månedens forfatterinterview:

Forfatterinterview: Charlotte Fischer




Månedens vlog:

Bedste bøger læst i første halvår af 2018

Min sommerlæsning 2018 - update 1

Bøger fået siden sidst #38 - maj - vlog udgave
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig