onsdag den 12. september 2018

Min efterårslæseliste 2018


Jeg elsker lister - men jeg elsker dem ofte så meget, at de kan tage overhånd. Men jeg må sige, at jeg nød helt vildt meget at have min sommerlæseliste, så jeg ville prøve at gentage succesen med en efterårslæsteliste. Jeg satser ikke på at nå ALT på listen, jeg ser det egentlig mere som en slags inspiration. Måske er det derfor det virker for mig. Jeg håber selvfølgelig, at jeg når en del af dem.

Efteråret er nu for alvor indtruffet, og selvom jeg nød hver bid af sommeren, så ser jeg nu alligevel frem til aftener i hjemmebiblioteket, med et varmt tæppe, en god kop te og med et eventyr i hånden.

Jeg vil nemlig rigtig gerne på endnu flere bogeventyr i efteråret. Sommeren var fyldt med masser af slagsen, men jeg føler slet ikke jeg har fået nok eventyr på bogform. Især Outlander serien vil jeg rigtig gerne vandre videre i, men jeg ser også frem til endelig at rejse på eventyr i The Sandman. Det har været længe ventet. Jeg har tilmed tilføjet en anden graphic novel, nemlig Lumberjanes som der er blevet anbefalet så meget, at jeg må se hvad det handler om. Den lyder virkelig god.

Der er særligt to udgivelser i efteråret jeg ser frem til og ved at jeg skal læse med det samme, og det er selvfølgelig Robert Galbraiths (JK Rowling) Lethal White og Liane Moriartys Nine Perfect Strangers.

Fantasy giver ofte de bedste eventyr, så dem har jeg tilføjet nogle stykker af - også et par fra sommerlæsningsstakken som jeg ikke nåede.

Jeg behøver ikke at være spåkone for at forudse at jeg for en forrygende læse-efterår.












Bøger fra min sommerlæseliste, jeg gerne vil læse, men ikke nåede.






SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig