mandag den 5. november 2018

Min fredag på bogforum


Årets store bogfest er forbi - denne gang allerede i oktober. Og jeg vil over den næste uges tid (og måske lidt mere) skrive lidt om min tur - tradition tro.

Lad os starte med fredag:


Vi valgte at køre hjemmefra fredag og nåede derfor først over efter at bogforum havde været åben i en time. Vi gik på hotellet først - med vi mener jeg min mand og søn som jeg havde med mig. Min søn var lidt af en håndfuld i år, men det var omvendt også rigtig sjovt at se hans glæde for børnebogforum. Men det begrænsede selvfølgelig min aktivitet en smule.

Det første jeg gjorde da jeg kom over på selve bogforum var at se Turbines stand. Det er et fantastisk syn - særligt fordi jeg har lavet stand-layoutet igen i år og mange af bog-opsætningerne. Og det gør mig super stolt at være en del af.








I år havde jeg også mine to små papbøger med som jeg har forfattet: Tæl med biler og Tæl med bondegårdsdyr.









Det første foredrag jeg nåede at høre lidt af var Henriette Rostrups 'Drengen fra Krematorium D', men det første fulde foredrag jeg hørte var med Tobias Stenbæk Bro og 'Væddermændenes nat' - fantastisk bog! Ved begge foredrag, var vores egen Book me up Scotty interviewer.








Det var faktisk de foredrag jeg nåede at høre den dag. Dagen fik faktisk stort set kun med at snakke med bogmennesker jeg tilfældig løb ind i, samt at hygge mig i børnebogforum med min søn og mand.

Jeg fangede kun lidt her og der. Og heldigvis fangede jeg lige Simona Ahrnstedt - den svenske kærligheds donning - mens signeringskøen ikke var så stor. Hun skriver i øvrigt helt fantastisk! Elsker hendes bøger.









17.30 blev det tid til Turbine reception hvor jeg fik snakket med rigtig mange skønne mennesker - primært folk jeg har samarbejdet med.









Da det var slut kl. 19, blev det tid til Plusbogs event, hvor blandt andet DBBA vinderen skulle kåres. Men jeg var der ikke længe nok til at se vinderen (skulle lege ansvarsfuld mor)  - der i øvrigt blev den velfortjente blogger Bogoplevelsen 






Mere om bogforum om ikke så længe.



SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig