onsdag den 26. december 2018

Julelæsning 2018 status

Nogle af de omtalte bøger er nogen jeg har fået tilsendt som anmeldereksemplarer




I dag har jeg læst den sidste julebog færdig, det var Pride and Prejudice and Mistletoe - og selvom jeg virkelig gerne vil læse flere af dem jeg har tilbage på min liste, så må jeg se i øjnene at julen efterhånden synger på sit sidste julevers. Og der er mange andre bøger jeg gerne vil have læst færdig her inden nytår - blandt andet Dragonfly in Amber af Diana Gabaldon og Ild og Blod af George R. R. Martin. Så de resterende julebøger må jeg have tilgode til næste år.

Selvom jeg virkelig både har elsket at læse Christmas Pudding og Hercule Poirots Christmas, så var de i sig selv ikke særlig juleagtige. Og jeg leder som bekendt altid med lys og lygte efter den bedste julebog der har mest julestemning i sig. Ellers er det i min bog ikke en rigtig julebog. I år fandt jeg den bedste julestemning i disse to bøger:



Bøger med den bedste julestemning:

A Literary Christmas og Snesøsteren









Selvom nogle bøger mangler den helt rigtige julestemning så kan de stadig være super gode og underholdende at læse, men i år var den mest skuffende julebog, både ikke særlig juleagtig og så fandt jeg skrivestilen belastende:


Den mest skuffende julebog:

One Christmas Day









Færdiglæst:











Tilbage på julelæselisten:











SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig