fredag den 28. december 2018

Mad about the house







Mad about the house

Forfatter: Kate Watson-Smyth
Genre: Faglitteratur - indretning
Målgruppe: Voksne

Bogen fås endnu ikke på dansk

Tak til Plusbog.dk for anmeldereksemplaret


The book of the UK's No.1 interiors blog, madaboutthehouse.com. Expanding on her award-winning blog, Kate Watson-Smyth shares a wealth of experience in home design to help you make the most of your space, be it a house, apartment or single room.


Lige i tiden går vi lidt i bygge-selv tanker - og da jeg normalt ikke har gået så meget op i indretning, men tænker at det nu er tid til det, så gør jeg som jeg altid gør, når jeg ikke ved noget om et emne jeg vil vide mere om: Jeg læser en bog om det. Og hvilken bedre forfatter til at udfylde et tomt hul i min viden, end en person der er blevet verdenskendt for sin indretningsblog.

Bogen starter først med at hjælpe en med hvilken stil man har. Med at finde de farver ens bolig skal have og med hvordan man kan overskue Pinterest ideerne. Dernæst tager den udgangspunkt i hvert enkelt rum i huset og Kate skriver gode råd til hvert rum. Jeg elsker især at hendes tilgang til boligindretning er at det skal være praktisk og det skal fungere i hverdagen, men samtidig må det også meget gerne være rum der er indbydende og noget man elsker at opholde sig i.

Jeg var enormt positiv overrasket over bogen, for den er virkelig utrolig nem at gå til og rådene virker rigtig gode og selvom jeg ikke har afprøvet nogen af dem endnu, så er jeg allerede overbeviste om at de vil virke helt optimalt.

Når jeg når længere så er jeg ikke et øjeblik i tvivl om at jeg vil rådføre mig med den her bog mange gange og jeg har virkelig fået blod på tanden efter at indrette vores fremtidige hjem. Hvilket både er godt og skidt for grunden mangler stadig og jeg føler ikke jeg vil gøre en masse her hvor vi bor nu hvis vi står med den ene fod ud af døren. I hvert fald er jeg glad for jeg har læst den her bog og at det var den jeg læste, for jeg tror der ville have været rigtig mange indretningsbøger som ville have gået hen over hovedet på mig, fordi jeg aldrig rigtig har gået op i det før. Og jeg elsker som sagt at den her bog tager udgangspunkt i min egen stil og ikke forsøger at putte en over hovedet på mig. Så den kan jeg virkelig kun anbefale hvis du skulle have lyst til at gøre lidt ekstra ved dit hjem og ikke ved hvor du skal starte.









SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig