lørdag den 29. december 2018

Læsestatus december 2018

(OBS! Nogle af bøgerne er anmeldereksemplarer)







I december fik jeg læst en god stak bøger, sådan er det typisk gerne i mine december måneder, men det er pga. en kombination af flere ting: ferietid, at jeg havde læst det meste af de store af bøgerne i november måned og at jeg altid gør en ekstra læseindsats for at nå mit goodreads mål. 18 bøger blev det i alt til, og det har været nogle skønne læseoplevelser de fleste af dem.

Selvom det kun er den 29 i dag, så ved jeg at jeg ikke når at få læst noget nyt færdigt, jeg går max i gang med Lethal White. Men jeg er stadig i gang med en af bøgerne her på listen, men den ved jeg med sikkerhed at jeg bliver færdig med og det er Stenfjæs slår igen.




Bøger læst i december:

Fra nu af og for evigt af Julie Clausen
Små hverdagsproblemer - Tove Ditlevsens brevkasse i Familie Journalen af Tove Ditlevsen
Christmas Pudding af Nany Mitford
Ung kærlighed af Jasmin Søe
Pride and Prejudice and Mistletoe af Melissa de la Cruz
Dragonfly in Amber #2 af Diana Gabaldon
The Smoke Thieves #1 af Sally Green
De dødes skibe (Magnus Chase #3) af Rick Riordan
Elaras trøst #2 af Synne Kristine Eriksen
Ild & Blod af George R. R. Martin
Stenfjæs af Lars Daneskov
Stenfjæs slår igen af Lars Daneskov



Månedens anmeldelser:

A Literary Tea Party: Blends and Treats for Alice, Bilbo, Dorothy, Jo, and Book Lovers Everywhere af Alison Walsh
Mørke minder (The Darkest Minds #2) af Alexandra Bracken
Små hverdagsproblemer - Tove Ditlevsens brevkasse i Familie Journalen af Tove Ditlevsen
Fra nu af og for evigt af Julie Clausen
Hjem til jul af Joanna Bolouri
A Literary Christmas - an anthology af The British Library
One Day in December af Josie Silver
Christmas Pudding af Nany Mitford
Og havet var vores himmel af Patrick Ness
Mad about the House: How to decorate your home with style af Kate Watson-Smyth





Månedens læseliste: 

Julelæsning 2018 status



Månedens video og bookhaul: 


Mine nye bogkøb #1

SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig