lørdag den 23. marts 2019

Bøger fra Turbine #2




Siden sidste Turbine video har jeg fået samlet en ny stak bøger som jeg har designet. I videoen herunder forsøger jeg at være lidt mere informativ hvad præcis min rolle som grafisk designer på bøgerne har været - men jeg ved helt ærligt ikke hvor vellykket jeg synes det er blevet. I er flere der har spurgt på en video eller blogindlæg hvor jeg fortæller lidt mere om mit arbejde på Turbine og det vil jeg rigtig gerne fortælle mere om, men det er lidt svært for mig at finde ud af hvad der er mest interessant for jer at vide. Så hvis I har konkrete spørgsmål så endelig bare skriv dem i en kommentar herunder så vil jeg samle op på det og endelig få lavet en ordentligt video.

Men her er de bøger der siden sidst er kommet fra tryk som jeg har designet helt eller delvist:








SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig