lørdag den 6. juli 2019

Farvel juni, goddag juli 2019






Skete i juni:

Åh, jeg føler næsten ikke, at der er sket noget i juni, jeg kan faktisk slet ikke forstå at juni allerede er gået. Jeg har arbejdet en del - forsøgt at holde arbejdet i bund, så jeg er klar til ferie i juli.

Men bloggen havde dog 8 års jubilæum.

Jeg modtog en owlcrate box som var fin, men jeg afbestilte fremtidige abonnementer, for jeg tror hurtigt jeg kan få samlet alt for meget ligegyldig bras på den her måde.

Jeg blev desværre syg og missede både sommerfesten med Turbine og Litteraturxchange i Aarhus. Så det var ret sølle.

Det eneste højdepunkt var måske at se Maroon 5 live i Aalborg - og dog, for det var faktisk lidt skuffende.

Okay, nu virker min juni godt nok trist, men jeg har haft en fest med arbejdet med skønne projekter og jeg har læst en masse skønne, skønne bøger. Og så har vi haft nogle virkelig skønne varme sommerdage her i slutningen af juni!







Det skal jeg / vil jeg i juli:

Jeg har faktisk lavet en sommerliste på min anden blog, med skønne sommerting, så måske er det derfor at denne liste føles så kort. Men måske er det i virkeligheden også, det at det er rart ikke at have alt for mange planer i juli. Men her er et par stykker:

- sende bøger ud til heldige giveaway vindere.

- gå på sommerferie! og sommerferielæse 

- skrive, skrive og skrive

- ta' et online skrivekursus for at kickstarte det som jeg håber bliver en skrivefyldt juli.





SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig