tirsdag den 25. januar 2022

Skrivestatus 2021









Hvad skete der i 2021:

Jeg fik udgivet 4 papbøger i 2021: 'Dyreunger, du kan kigge på ...', 'Ting, du kan finde ..',  'Vilde dyr, du kan møde ... & 'Ting med fart på ...'

De fik heldigvis alle fire en god letørudtalelse, hvilket giver dem en større chance for at komme ud til små læseres hænder på bibliotekerne. 

To af mine ældre papbøger kom i de fysiske boghandlere - dem der bestilte dem hjem. Jeg spottede dem i vores egen lille lokale boghandel.

Og så var jeg stadig på bibliotekspengelisten i 2021 - hvilet jeg nok aldrig holder op med at have optur over fordi det altid har været lidt en drøm at komme på den liste. 




Hvad så med 2022:

Jeg har to papbøger mere på vej - én i det sædvanlige papbogstema som jeg har kørt og en helt ny. De er sendt til tryk og udkommer her i foråret eller tidligt på sommeren. Jeg har ikke fået datoen endnu. 

Jeg håber på at nå en anden udgivelse i 2022 som er et lidt større projekt. Dog ikke en kæmpe roman. 

Jeg vil skrive fast på min kæmpe bogroman og håber den kan udkomme i 2023.

SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig