torsdag den 16. maj 2024

Hvis du kan lide Bridgerton kan du også lide ...



I dag rammer den første halvdel af sæson 3 af Bridgerton Netflix. Så det er en stor dag, må man forstå. Og tænk det er over 15 år siden jeg læste Julie Quinns Romancing Mister Bridgerton som lige netop handler om Penelope og Colin. Jeg husker det som en af hendes bedre i Bridgerton serien, selvom min yndlings altid vil være den første med Daphne og Simon.

Hvis du allerede er igennem Bridgerton-serien af Julie Quinn, så får du lige et par anbefalinger herfra:





Flere af Julie Quinns bøger (disse findes også på dansk). Særligt hendes udgivelser før Bridgerton-serien er værd at kigge nærmere på. 





Lisa Kleypas skrivestil minder rigtig meget om Julia Quinns. Og de her bøger er nogle af mine yndlings. (Lisa Kleypas udgives også på dansk). Så hvis du er igennem alt Julia Quinn eller kørt lidt surt i dem, så er det den her vej du skal kigge.


En bog jeg lige har købt er denne 'Bridgerton - guide to enternaining' (fåes desværre ikke på dansk), som er sådan en vældig fin bog. Jeg elsker den her slags litterære-kogebøger. Hvis du vil servere morgenmad som Bridgertons, holde havefest som dronningen, spise til middag med Feartheringtons, afternon tea med Sarmas eller hold en game night med Lady Danbury, så giver bogen her dig den perfekte guide.


 

 


 

SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig