tirsdag den 1. september 2020

Sommerlæsningsstatus 2020 og efterårslisten begynder

Det her er anden update af min sommerlæsningsliste og du kan se min første update her. Du kan læse om hvad jeg valgte at læse og hvorfor lige her





Den underjordiske jernbane af Colson Whitehead var den største læseoplevelse jeg havde i sommermånederne. Den var barsk men virkelig god. 




Noget sygdom ramte familien i sommermånederne og jeg fik ikke læst (eller blogget) alt det jeg gerne ville, men jeg brænder stadig for at læse en lang række af bøgerne her på listen, så jeg vil lade listen fortsætte i efteråret, og holde jer opdateret om hvad og hvor meget jeg får læst af det. Jeg håber det er mere end i sommerferien. 

Men her først en status over min sommerferielæsning:







Bøger jeg har færdiglæst fra sommerlæselisten siden sidst:





Alle bøger og graphic novels jeg fik læst i sommermånederne:


 


 

Bøger fra sommerlæselisten som jeg er i gang med:











Hvad der er tilbage på min sommer to be read udfordringsliste:






2 sommertema bøger







1 bog med Jane Austen vibes

Status: Done






1 bog i en igangværende serie

 




1 fagbog





1 bog om at skrive






2 nye fantasyserie bøger

Status: 1 læst, 1 tilbage







2 græsk mytologi bøger






2 højaktuelle bøger

Status: 1 læst, 1 tilbage





1 humoristisk/feel good bog

Status: Done







3 graphic novels

Status: Done
















Efterårslæselisten:



Her er min læseliste for efteråret. Jeg har fjernet lidt bøger og tilføjet lidt. Jeg har selvfølgelig fjernet sommertema-bøgerne (undtagen Beach read som jeg stadig er ved at læse) og de bøger jeg har læst og jeg har tilføjet nogle nye bøger jeg har lyst til at læse samt Ringenes Herre som jeg stadig er i gang med at læse - og ikke mindst nyder. 

Hvis jeg får lidt ekstra tid så håber jeg at jeg kan lave lidt læsevlogs også. 







Realisme

 





Fortsættelser af en igangværende serie





Historiske bøger








Græsk mytologi bøger










Fagbøger









Fantasybøger











Graphic novels
















SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig