lørdag den 2. juni 2018

Læsestatus maj 2018




Jeg fik læst ni bøger i maj måned og de er næsten så forskellige som de kan være. Der er krimi, der er fantasy, en klassiker, lidt feministisklitteratur, lidt YA/NA og masser af kærlighed i A Court of Wings and Ruin som er skrevet af Sarah J. Maas. Jeg synes ikke jeg kunne vente på den danske udgave, men ironisk nok så udkommer den lige om lidt, hvis jeg havde set det (og tro mig jeg ledte) så havde jeg nok læst den på dansk, ikke fordi jeg ikke elsker at læse den på engelsk, for det gør jeg virkelig, men jeg vil så gerne støtte op om at Maas bliver læst i Danmark, for hun er fantastisk. Jeg holdte en lidt længere pause en overgang fordi jeg gerne vil vente til flere af hendes bøger udkom, og nu er der nogle og læse af igen, så nu glæder jeg mig til at dedikere noget tid ned i de universer hun har skabt.






Månedens læsning:

The Power af Naomi Alderman




Månedens bedste læsning:

A Court of Wings and Ruin <3



Månedens mest skuffende læsning:

Goodreads fortæller mig at Diali og The Power er månedens dårligste ratede bøger, med kun tre stjerner på goodreads. Men ingen af dem har været dårlige. Men fælles for dem er selvfølgelig at jeg havde forventet mere.



Månedens smukkeste coverdesign:

Jeg kan rigtig godt lide omslaget af Godnathistorier til rebelske piger (titlen derimod stinker)



Månedens mindst tiltalende coverdesign:

Jeg tror jeg går med Murder on the Orient Express, ikke fordi det som sådan er grimt, men det genere mig lidt at jeg ikke kunne finde en smukkere udgave. Men det er der åbenbart ikke.



Månedens anmeldelser:



Månedens tema: 




Månedens events:
Bloggerbrunch med Peter Mogensen og Turbine forlag...




Månedens skrivetanker:

At skrive kontra at læse



Månedens bookhauls: 


Bøger fået siden sidst #37 - april - vlog udgave






SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig