tirsdag den 2. oktober 2018

Læsestatus september 2018


 Alle bøgerne er anmeldereksemplarer, bortset fra Lumberjanes og Dømt ude



I september fik jeg kun læst 6 'kortere bøger', men jeg har også gjort et rigtig stort indhug i Dragonfly in amber, men jeg nåede ikke at læse den færdig og derfor tæller den ikke med i september status. 

Af at jeg har haft rygende travlt på arbejdet, så synes jeg faktisk september læsningen gik meget godt. 




Månedens læsning:

Sundt blodtryk på 14 dage af Jens Linnet 
Lumberjanes To The Max Edition, Vol. 1 af Noelle Stevenson 



Månedens anmeldelser:

Kamp til stregen (Off-Campus #4) af Elle Kennedy
The Maps Of Tolkien's Middle-earth af Brian Sibley
Dømt ude (Off-Campus #3) af Elle Kennedy
Norse Mythology af Neil Gaiman
Short Stories from Hogwarts of Heroism, Hardship and Dangerous Hobbies #1 af J.K. Rowling
Short Stories from Hogwarts of Power, Politics and Pesky Poltergeists #2 af J.K. Rowling
Hogwarts: An Incomplete and Unreliable Guide #3 af J.K. Rowling




Månedens skrivetip:


Skrivetip: Citater på omslag - virker det?



Månedens temaer: 

Min sommerlæsning 2018 - update 4 & status
Top 10 bøger jeg ser frem til udkommer på dansk
Bogcoverdesignere - Sasha Vinogradova



Månedens videoer:

Min sommerlæsning 2018 - update 4 & status
Bøger fået siden sidst #39 - juni - vlog udgave



Månedens bookhauls:








SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig