lørdag den 3. juli 2021

BØGER LÆST I MAJ OG JUNI 2021



22 bøger fik jeg læst i maj og juni - store som små. Jeg fik også genlæst tre bøger nemlig disse tre på billedet: Rosenholm trilogien af Gry Kappel Jensen



Bøger læst:


Hilda and the Midnight Giant (Hilda #2) af Luke Pearson
Den sorte enkes by (Rød og blå #1) af Nicole Boyle Rødtnes
Hilda and the Bird Parade (Hilda #3) af Luke Pearson
Den hvide enkes død (Rød og blå #2) af Nicole Boyle Rødtnes
Tag dit lys hjem: Sådan genopdager du dit mod, din sårbarhed, seksualitet, glæde og alt det andet vigtige, du har sat i skyggen af Pernille Melsted
No Judgments (Little Bridge Island #1) af Meg Cabot
Rollemodeller og Ravnemødre af Sarah Steinitz
Great Goddesses: Life Lessons from Myths and Monsters af Nikita Gill
Den inderste kerne af Lotte Kaa Andersen
Roser og violer (Rosenholm-trilogien #1) af Gry Kappel Jensen (genlæst)
Arven fra fortiden (Awen #2) af Nathali Liane og Bettina Liane
Forglem mig ej (Rosenholm-trilogien #2) af Gry Kappel Jensen (genlæst)
Hvis sandheden skal frem af Sara Ejersbo
#bucketlist af Saynab Farah Dahir
Derfor forelsker du dig aldrig i den forkerte: Om hvorfor vejen til det liv, du længes efter, altid går igennem jeres mest fastlåste konflikter af Jytte Vikkelsøe
Down Among the Sticks and Bones (Wayward Children #2) af Seanan McGuire
Den Tilslørede Dame (Hercule Poirot) af Agatha Christie (novelle)
Natskygge (Rosenholm-trilogien #3) af Gry Kappel Jensen (genlæst)
Hvad hun klager over når hun klager over husarbejdet by Heidi Linde
Den Usynlige Krig (Tavse Verdener, #1) af Boris Hansen
Målebåndsmordet af Agatha Christie
Et rige af tåge og vrede af Sarah J. Maas


Blogindlæg i maj og juni:


DEN USYNLIGE KRIG

9 ÅR SOM BOGBLOGGER

DEN INDERSTE KERNE

ROLLEMODELLER OG RAVNEMØDRE

INTERVIEW MED GRY KAPPEL JENSEN

NATSKYGGE

ARVEN FRA FORTIDEN

ROSARIUM

MINE PAPBØGER

NYT PÅ MIN TBR - HVORDAN JEG FINDER MIN NÆSTE LÆSEOPLEVELSE

5 MINUTTER I GODNAT - FORTÆLLINGER FRA ANDEBY



Det skete i maj og juni:

Mine to nye papbøger udkom

Jeg fik skrevet og designet to nye papbøger og sendt til tryk

Jeg fik set lidt nye tv-serier

Jeg var til sommerfest med Turbine

Skrivepulten havde 9 års fødselsdag

Jeg var til live event med andre bogbloggere i anledning af udgivelsen af Gry Kappel Jensens 'Natskygge'

Jeg var live sammen med @hellolasse hvor vi snakkede bogdesign


SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig