søndag den 5. maj 2019

April læsestatus 2019






April har været en virkelig skøn læsemåned. Jeg har opholdt mig i det historiske England. Jeg har fløjet på dragerygge hen over en magisk og storslået verden. Jeg har også været et smut i det nutidige England og hængt ud med noget af Danmarks rige slæng og meget mere.

Jeg har også læst to faglitteratur bøger - en feministbog og så en bog om fashion markedet på de sociale medier og branding på de sociale medier generelt.

Min april måneds travlhed og sygdom bliver også lidt afspejlet i denne måned på bloggen, fordi jeg bare har brugt bøgerne som mit flugtsted og primært kun ladet det handle om læsning og anmeldelse af disse på bloggen. Det er kun blevet til en enkelt video.

Her er et kort overblik over hvordan det har set ud på bloggen i april måned:





Månedens læsning:

The Star-Touched Queen af Roshani Chokshi
The New Fashion Rules af Victoria Magrath
The Priory of the Orange Tree af Samantha Shannon


Månedens anmeldelser:

The Bear and the Nightingale (Winternight Trilogy #1) af Katherine Arden
Ægtepagten af Simona Ahrnstedt
Riverdale 1: Dagen før dagen af Micol Ostow
Syv sind #3 af Lotte Kaa Andersen
Rat Queens #11-16 + webcomics
The White Princess #5 af Philippa Gregory
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig