onsdag den 4. marts 2020

Farvel januar og februar 2020





Ja, der kom jo aldrig en januar status og det var mest af alt fordi, at jeg faktisk slet ikke fik læst noget den måned. Jeg fødte nemlig vores søn og havde nogle efter fødselskomplikationer, der gjorde at læsningen kom lidt i baggrunden. Så den her status bliver over både januar og februar, men fremadrettet regner jeg med at komme med dem hver måned som sædvanlig.



Det fik jeg læst i januar og februar:


Wonder Woman: Rebirth Deluxe Edition Book 2 af Greg Rucka
My Oxford Year af Julia Whelan
Kærlighed er ikke nok af Sofie Münster
40 uger efter af Cana Buttenschøn
Jammers Minde af Leonora Christina Ulfeldt



Det skete i januar og februar:


- vores bette ny søn kom til verden - mere om det her

- jeg og min mand havde fødselsdag

- jeg har fået set en del film og tv-serier og dem kan du læse om her, her og her

- jeg fik ikke instagrammet så meget som jeg gerne ville

- og ja, ellers så er de to måneder bare gået op i baby, baby og baby.




Bookhauls:

Mine før(!) jul bogkøb #6
Mine nyeste bogkøb #7

Andre indlæg:

Blogstatus 2019
Bogudfordring 2019 status
Julelæsning 2019 - status
Bedste bøger jeg har læst 2019
Skrivestatus 2019
Læseudfordring 2020
En update af min litterære bucket liste
9 barndomsfavoritter fra skolebiblioteket
Bøger om graviditet, barsel og baby


SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig