søndag den 30. juni 2019

Juni læsestatus 2019



(Nogle af bøgerne er anmeldereksemplarer) 



7 bøger og 1 e-bogs novelle blev det til i juni. 3 af dem var bøger fra min sommerlæseliste. Det var generelt en rigtig god læsemåned, med rigtig gode læseoplevelser. Den bog jeg synes mindst om var 'Bridal Boot Camp' men det var mere end alt fordi det var en novelle og den var derfor alt for kort og alt for forhastet. Men jeg ser frem til første bog i Meg Cabots nye serie, som denne novelle indleder.
Den bedste læseoplevelse var uden tvivl 'Finale' af Stephanie Garber. Den var helt fantastisk!




Månedens læsning:

Den halves arv (Grænsen til Trafallas, #1) af Julie M. Day
Den ustyrlige arving (#4) af Erin Watt
På tur i Jane Austens England af Rachel French
PS: Jeg elsker dig stadig (To All the Boys I've Loved Before, #2) af Jenny Han
Bridal Boot Camp (Little Bridge Island, #0.5) af Meg Cabot
Finale (#3) af Stephanie Garber
City of Girls af Elizabeth GilbertTolkien: Maker of Middle-earth af Catherine McIlwaine



Månedens anmeldelser:


After (#1) af Anna Todd
Aru Shah og tidens ende (Pandava Quartet #1) af Roshani Chokshi
Starry eyes af Jenn Bennett
Since You've Been Gone af Morgan Matson
Sommerbogen af Tove Jansson
Love, Life, and the List af Kasie West
På tur i Jane Austens England af Rachel French
Den ustyrlige arving (#4) af Erin Watt
Nine Perfect Strangers af Liane Moriarty
PS: Jeg elsker dig stadig (To All the Boys I've Loved Before, #2) af Jenny Han





SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig