mandag den 4. maj 2020

Farvel marts og april 2020





Danmark læser mere i øjeblikket og det er herligt. Det er skønt at så mange mennesker bruger den ekstra tid de har fået til at fordybe sig i bøgernes verden. Jeg har til gengæld haft mindre tid end jeg plejer fordi jeg fik en 4-årig hjem fra børnehaven og min mand skulle stadig arbejde fuldtid. Så min barsel så pludselig helt anderledes ud og jeg har ikke fået læst eller blogget så meget som jeg gerne ville. Så egentlig er det også meget fint at de her statusindlæg kommer hver anden måned i stedet for hver måned. 



Det fik jeg læst i marts og april:

Wonder Woman: Rebirth Deluxe Edition Book 2 af Greg Rucka
Pride & Prejudice af Nancy Butler
Jagten (#1) af Elle Kennedy
Emma af Jane Austen
Fire noveller om kærlighed af Oscar Wilde, Virginia Woolf, Mary Shelley og Lev Tolstoj, J.P. Jacobsen, Olivia Levison og Herman Bang
Soul in Darkness af Wendy Higgins
Fire noveller af Jessen, Ejersbo, Helle og Djørup af Ida Jessen, Jakob Ejersbo, Helle Helle og Adda Djørup
Da farfar forsvandt af Line Lybecker
Kvadrantiderne (Spektrum #4) af Nanna Foss
High Fantasies (Rat Queens #4) af Kurtis J. Wiebe 



Det skete der i marts og april:

- Corona isolation skete, med alt hvad det indebar. Læs mere om vores konkrete coronatid på min anden blog: www.karinhald.dk

- Vi mistede to store danske forfattere, Cecil Bødker og Yahya Hassan - der kun blev 24 år gammel

- Har jeg brugt alt for mange penge på nye bøger og forudbestillinger

- Jeg har desuden deltaget i nogle forskellige webseminar og skrivekurser der har været gratis til gængelige

- Googlet mig tør for gode ideer til hvordan man underholder en 4-årig



Indlæg:



SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig