tirsdag den 9. november 2021

Bøger læst i september og oktober 2021

 



17 bøger fik jeg læst i september og oktober og jeg troede egentlig at jeg skulle sætte mit Goodreads mål op. Men så var der nogen der kendte mig bedre end jeg kender mig selv og nævnte at jeg gerne vil i gang med Nanowrimo også og er den største julenisse. SÅ jeg holder mig til det oprindelige læsemål på 80 bøger i alt i år.



Bøger læst:


Geekerella (Once Upon a Con #1) af Ashley Poston
Et liv forbi af Helga Flatland
Six of Crows (Six of Crows #1) af Leigh Bardugo
Sofias portræt af Mette Fruensgaard
The Lost Apothecary af Sarah Penner
Rejsen til Jotundalen (Nordlys #1) af Malin Falch
En dag bliver jeg fantastikolog! (Sorceline #1) af Sylvia Douyé
The Once and Future King (Rat Queens Vol. 7) af Ryan Ferrier
The Wonderful Wizard of Oz Interactive af L. Frank Baum
Bogen der ikke ville læses af David Sundin
The God Dilemma (Rat Queens, Vol. 8) af Ryan Ferrier
Livet - Illustrert af Lisa Aisato
Basismagi C by Katrine Skovgaard
24 dage i december af Marie Fisker
The House in the Cerulean Sea af T.J. Klune
Little Women af Louisa May Alcott
Vikingerne og oraklet (Nordlys, #2) af Malin Falch



Blogindlæg i september og oktober:


PÅ MIN TBR FOR RESTEN AF ÅRET

BAGVÆRK

DEN SIDSTE ÅRSFEST

DEN ANDEN BENNET SØSTER

LIVET ILLUSTRERET




Det skete i september og oktober:

Jeg var til fantasyfestival og ... 

Jeg VANDT! årets bedste danske fantasyforside!!!

Jeg var live sammen med Lasse fra @hellolasse om bogomslag

De sidste serier jeg har set

De sidste film jeg har set





SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig