torsdag den 31. januar 2019

Læsestatus januar 2019

(Nogle af de nævnte og viste bøger er anmeldereksemplarer)







Årets første læsestatus - 6 bøger læst i alt (faktisk flere i forbindelse med mit arbejde på Turbine). Og jeg kan se nu, at jeg faktisk mangler en bog på billedet - eller en graphic novel, nemlig Baldurs Gate - jeg ved ikke lige hvorfor jeg ikke fik den med.

Jeg pønser lidt på måske i fremtiden, at lave det her indlæg en smule anderledes - måske kombinere det med månedens goddag og farvel indhold, så det bliver en slags månedstatus overall. Det både for at give det her indlæg lidt mere indhold og så for at frigive en dag hvor jeg kan skrive om noget andet. Enten lave flere videoer eller tematikker - men det overvejer jeg stadig lidt på. Så intet er besluttet endnu.

Men her er første måneds læsestatus 2019 i data



Månedens læsning:

Bliv her (WAGs #2) af Elle Kennedy og Sarina Bowen
Kærlighedsmiraklet af Simona Ahrnstedt
Jeg ser dig af Michella Rasmussen
The Archive of Magic: Explore the Film Wizardry of Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald
Dungeons & Dragons: Evil at Baldur's Gate af Jim Zub
Peter Pan af J.M. Barrie





Månedens anmeldelser:




Månedens forfatterinterview:

Forfatterinterview: Lars Daneskov




Månedens tema og status-indlæg:

2019 bogudfordringer
Bedste bøger jeg har læst 2018
Blogstatus 2018
Mens vi venter på Game of Thrones













SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig