søndag den 3. januar 2021

Farvel november og december 2020

  





(Nogle af de nævnte bøger er modtaget som anmeldereksemplarer)



Før jeg kommer med den afsluttende læseoplevelse for 2020, får I lige her en status for november og december måned. Jeg fik som bekendt ikke læst ret meget, da jeg røg ud i en større læseblorkade der føles som om den har varet halvdelen af 2020. Men det er heldigvis slut og alt sammen takket være Harry Potter. 



Men her er hvad jeg fik læst i november og december måned:


Det fik jeg læst i november og december:


Harry Potter and the Philosopher’s Stone: MinaLima Edition af J.K. Rowling
Beach Read af Emily Henry
Christmas Shopaholic af Sophie Kinsella
A Boy Called Christmas (Christmas, #1) af Matt Haig


Det skete der i november og december:


Jeg blev nomineret på https://danskfantasy.dk for mit forsidedesign på Forglem mig ej, af Gry Kappel Jensen

Fik jeg fornøjelsen af at betalæse 'Natskygge' af Gry Kappel Jensen

Jul og al det fornøjelige det bragte med sig

2. lockdown af Danmark

Brexit - dvs. importmoms (over 80 kr) og administrationsgebyr bliver nut sat på alle bøger der købes fra England

Jeg fik den længste læseblorkade jeg har haft siden jeg startede bloggen



Anmeldelser og indlæg:



GODT NYTÅR

SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig