mandag den 16. november 2020

Farvel september og oktober 2020

 


(Nogle af de nævnte bøger er modtaget som anmeldereksemplarer)



Ja, det her indlæg er vidst lige liiidt forsinket, men altså jeg føler mig altid et skridt bagefter i det her år. Ja, ganske rundforvirret hvis jeg nu skal være helt ærlig. Jeg har heller aldrig læst så få bøger på et år som jeg har indtil videre i 2020 og det tror jeg beskriver meget godt hvordan mit år har været generelt. Udover at skulle forholde mig til Corona har jeg gået mange måneder og været svimmel og Christian (baby) har døjet med periodiske apnø anfald (det er anfald hvor han stopper med at trække vejret i op til 10 sekunder af gangen - en milliard gange i timen) og det har taget lidt på kræfterne. Men det er som om det hele er begyndt at lysne, men læsningen har helt sikkert fået et slag over nakken og det kan jeg godt mærke - jeg føler mig ikke helt som mig selv når jeg ikke også læser. At være en læser er bare blevet så stor en del af mig at jeg næsten føler mig helt deprimeret når jeg ikke læser. Så jeg håber meget at kunne komme ind i en god rutine med det igen. 

Men her er hvad jeg fik læst i september og oktober måned:



Det fik jeg læst i september og oktober:


Dukkehuset af Tove Jansson
Seeking Slow: Reclaim Moments of Calm in Your Day af Melanie Barnes
What's My Child Thinking? af Tanith Carey
Den knuste gud (Gudernes krig #2) af Henriette Hesselholdt
Elementsygen (Spækken til Luscuro #2) af Julie Midtgaard
Smertefri: Sig farvel til træthed, stress og ondt i kroppen af Anna Bogdanova




Det skete der i september og oktober:



Jeg blev nomineret til DANISH BOOK BLOG AWARD 2020 YAY!!!




Anmeldelser og indlæg:



INTERVIEW: HENRIETTE HESSELHOLDT

GUDERNES KRIG - DEN KNUSTE GUD

SMERTEFRI - FARVEL TIL STRESS, TRÆTHED OG ONDT I KROPPEN

AF BLOD OG STØV

INTERVIEW: JULIE MIDTGAARD

ELEMENTSYGEN

SANDITON

DANISH BOOK BLOG AWARD 2020
SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig