fredag den 30. april 2021

Bøger læst i marts og april 2021

 

(OBS! Nogle af bøgerne på billedet er anmeldereksemplarer)


Jeg tror jeg skal til at gå tilbage til at lave månedsstatusser for jeg er kommet ind i en god læserytme igen og har derfor læst 18 bøger. Nogle af dem på lydbøger. Men nu må vi se hvordan det går den næste måneds tid. Bøgerne af Jen Calonita har jeg bare fløjet igennem på lydbog på en hurtig hastighed. De er heller ikke så gode og heller ikke nogen jeg vil anbefale, men jeg var lige i humør til den slags læsning og så var det en smule research også. A Court of Throns and Roses var genlæsning og det var Natskygge faktisk også, da jeg betalæste den allerede i de første måneder på året.


Bøger læst:

A Court of Thorns and Roses (#1) af Sarah J. Maas - genlæsning
Natskygge (Rosenholm-trilogien #3) af Gry Kappel Jensen
With the Fire on High af Elizabeth Acevedo
Min bedste fjende af Sally Thorne
Spejl, skulder, blink af Dorthe Nors
After We Collided (After #2) af Anna Todd
Solvogteren af Maja Lunde
Normale mennesker af Sally Rooney 
Hvis vi ikke taler om det af Leonora Christina Skov
Find din passion på 4 uger af Pernille Melsted
Roar (Stormheart #1) af Cora Carmack 
Dungeons & Dragons: Infernal Tides (Dungeons & Dragons #5) af Jim Zub
Charmed (Fairy Tale Reform School #2) af Jen Calonita
Tricked (#3) af Jen Calonita
Mickey og det forsvundne ocean af Denis-Pierre Filippi
Rosarium af Charlotte Weitze
Switched (#4) af Jen Calonita 
Garderobe Manifestet - 10 gode grunde til at genoverveje dit næste tøjkøb af Tina Werborg



Blogindlæg i marts og april:


WONDERSCAPE

RANDOM Q&A

MIDNATSSOL

AFTER 2 - TVIVLEN

FIND DIN PASSION PÅ 4 UGER

LEGENDARY

SOLVOGTEREN

MICKEY OG DET FORSVUNDNE OCEAN

HVIS VI IKKE TALER OM DET



Det skete i marts og april:


Vi fejrede Lokes fødselsdag





Jeg opdagede at en af mine andre papbøger er blevet udsolgt(!) 

Jeg var til online bloggerevent med Leonora Christina Skov i forbindelse med udgivelsen af 'Hvis vi ikke taler om det' og kort efter med Nathali og Bettina Liane i forbindelse med udgivelsen af 'Arven fra fortiden'

Jeg har siddet med vidunderlige bogprojekter på arbejdet og ikke mindst markedsføring af lige så vidunderlige bøger - og så har fantasyfestival planlægning også været på programmet her sidst i april og nøj, hvor jeg glæder mig!




SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig